Ofte stillede spørgsmål

Du søger om et login til vores webshop ved at klikke på "Log ind webshop" øverst til højre og derefter vælge "Ansøg om en konto".

Bemærk: vi handler kun med erhvervskunder.

Hvordan får jeg et login til jeres webshop?

Du logger ind på vores webshop ved at klikke på "Log ind webshop" øverst til højre på siden.

Indtast din e-mail og kodeord og klik på "Log ind" knappen.

Hvordan logger jeg ind på min konto?

 

 

Find den vare du ønsker via søgefunktionen eller ved at finde produktet under "Produkter" i hovedmenuen.

Vælg det antal du ønsker at købe og klik på knappen "Læg i kurv".
 

Hvordan bestiller jeg varer online?


Når du er færdig med at lægge produkter i kurven, klikker du på "Gå til check-out" eller på indkøbskurven i øverste højre hjørne.
 

Hvordan bestiller jeg varer online?

 

I indkøbskurven kan du ændre på antallet af produkter - klik på "Opdater kurv" når du er tilfreds med antallet. Du kan også fjerne produkter fra kurven.

Når du er tilfreds med kurvens indhold, klikker du på "Gå til bestilling".

Hvordan bestiller jeg varer online?

Du kan vælge at tilføje yderligere information (PO nummer, reference, særlig mærkning, telefonnummer) til din ordre ved at klikke på "+ Yderligere information". 

For at fortsætte skal du vælge "Standard levering" og derefter angive den ønskede leveringsadresse - systemet foreslår selv den/de leveringsadresse(r) som din virksomhed har oprettet hos os. Du kan også vælge at indtaste en helt anden leveringsadresse.

Når du er tilfreds klikker du på "Næste".

Sådan bestiller du varer online hos os


For at gennemføre dit køb skal du vælge "Faktura" som betalingsmetode og derefter acceptere vores Salgs- og leveringsbetingelser.

Du kan også tilføje en kommentar til din ordre.

Afslut din ordre ved at klikke på "Bestil". 
 

Hvordan bestiller jeg varer online?
 

Når du har bestilt dine varer vil du få vist en side med beskeden "Tak for din ordre".

Vi sender også en ordrebekræftelse til den e-mail der er tilknyttet din bruger.

Hvordan ved jeg at min ordre er gået igennem?

Når du har et log ind til vores webshop kan du via ordrehistorikken se alle dine ordrer de sidste 2 år.

Klik på "Min konto" og vælg "ordrehistorik".

Du kan finde den ordre du ønsker at genbestille ved at søge på ordrenummer eller PO nummer eller ved at filtrere på dato.

Når du har fundet ordren du ønsker at genbestille, tryk da på "Genbestil". 

Hvordan genbestiller jeg en ordre?

Hvis din ordre indeholder produkter som alle kan handles via webshoppen, bliver disse automatisk lagt i kurven og du kan derefter bestille dem.

Hvis din ordre indeholder produkter som ikke kan handles direkte på webshoppen, møder du nedenstående besked. Du skal indtaste en kommentar eller PO nummer og klikke på "Send" for at genbestille.

Sådan genbestiller du en ordre

Du behøver ikke at være logget ind på vores webshop for at sende en forespørgsel til os.

Find den vare du ønsker via søgefunktionen eller ved at finde produktet under "Produkter" i hovedmenuen.

Vælg det antal du ønsker at købe og klik på knappen "Tilføj til forespørgsel".

Hvordan sender jeg en forespørgsel?


Når du er færdig med at tilføje produkter til din forespørgsel, klikker du på "Gå til check-out" eller på forespørgsels-ikonet i øverste højre hjørne.
 

Sådan sender du en forespørgsel


Når du er på din forespørgsel kan du ændre på antallet af produkter. Du kan også fjerne produkter fra din forespørgsel.

Når du er tilfreds med forespørgslens indhold, udfylder du formularen nederst på siden og klikker på "Send".
 

Sådan sender du en forespørgsel


 

Når du har sendt en forespørgsel til os, vil du få vist en side der bekræfter, at forespørgslen er afsendt korrekt.

Bekræftelse på at din forespørgsel er gået igennem

Vi sender også en bekræftelse til den e-mailadresse du har opgivet.

Bekræftelse på at din forespørgsel er gået igennem

Vores salgsteam vender derefter retur til dig hurtigst muligt.

Når du er logget ind på vores webshop ser du udelukkende din virksomheds kundespecifikke priser. Rabatter vil ligeledes fremgå.

Hvilke priser ser jeg på webshoppen?

Har du glemt dit kodeord? Så fortvivl ikke!

Klik på "Log ind webshop" øverst til højre og derefter på "Glemt din adgangskode"

Jeg har glemt mit kodeord, hvad gør jeg?


Indtast din e-mail adresse og klik på "Send link til nulstilling".

Nulstilling af adgangskoden

Du modtager herefter en e-mail med et link/knap som du skal klikke på for at vælge et nyt kodeord.

Nulstilling af adgangskode

Ja, du kan godt ændre dit kodeord til webshoppen.

Log ind på webshoppen og klik derefter på "Min konto" og vælg "Min profil".

Du kan nu skifte dit kodeord til højre på siden.

Ændring af kodeord

Sådan ændrer du dit kodeord

Du skal være logget ind for at handle online. Når du ikke er logget ind kan du i stedet sende en forespørgsel, hvorefter du vil modtage et tilbud fra vores salgsafdeling.

Hvis du er logget ind og ikke kan se en købsknap når du er i din indkøbskurv, er det fordi et eller flere af produkterne i kurven ikke kan handles online. Dette gælder for eksempel for kraner, nogle løfteåg samt andre bestillingsvarer. 

I disse tilfælde kan du i stedet sende os en forespørgsel ved at klikke på "Send forespørgsel" og udfylde formularen, så vender vores salgsafdeling tilbage til dig hurtigst muligt.

Hvorfor kan jeg ikke købe, men kun sende en forespørgsel?
 

Hvorfor kan jeg ikke købe, men kun sende en forespørgsel?