Publiseret af: CERTEX Danmark A/S

Kom med når et nyt løfteredskab bliver til

Når vi udvikler nyt løfteudstyr foregår det altid i samarbejde mellem salgsafdelingen, kunden, og ingeniørerne i vores Solution Center og medarbejderne i smede-/monteringsafdelingen. Når udregninger og tegninger er færdige, går smedeafdelingen i gang med at fremstille delkomponenter, som herefter bliver prøvesamlet i monteringsafdelingen.

Fungerer produktet som det skal, bliver delene skilt ad igen, og sendt en tur gennem malerkabinen, hvor de som regel bliver malet gule, eller i kundens ønskede farve. Herefter samles og færdigmonteres produktet igen, og det testes i henhold til gældende regler. Testcertifikat medfølger altid som din dokumentation overfor myndighederne.

Solution Center udfærdiger relevante certifikater og brugermanualer, så du som kunde står med et komplet og godkendt produkt.

Står du også og mangler et løfteredskab, som ikke findes endnu, er du velkommen til at kontakte vores salgsteam

Læs mere om hvad vi kan tilbyde gennem vores Solution Center